We gaan met de bollentrein van het land van Fluwel de prachtige bollenvelden beleven.

Maandagmiddag 29 april gaan we naar ’t Land van Fluwel bij Sint Maartenszee de prachtige bloeiende bollenvelden beleven. Onze leden hebben inmiddels de uitnodiging thuis gekregen, tezamen met ons maandelijkse blad “Het KBO magazine”. Geef u op voor 8 april, er kunnen 19 mensen mee en vol=vol.

Klaverjasdrive voor koppels op 21 februari 2024.

21 februari hielden we onze voorjaarsdrive. Voor iedereen was er een leuk prijsje en de middag was met 34 koppels weer zeer geslaagd.

Woensdag 13 september 2023 zijn we begonnen met klaverjassen in het Ahoj. We starten om 14.00 uur. Kom op tijd.

Woensdagmiddag klaverjassen we in het Ahoj. Er is ruimte genoeg voor wie maar wil klaverjassen.

Iedereen kan aanschuiven als er plaats is. Als u zelf met een volle tafel van 4 personen aankomt is er altijd een tafel beschikbaar.

Maak een 4-tal met buurtgenoten, familieleden of wie dan ook. Het is een fijne tijdsbesteding in deze  donkere dagen. We gaan altijd om 14.00 uur van start. (Behalve tijdens de drive, dan beginnen we om 13.30 uur.) U kunt zich ook opgeven als invaller. Voor info kunt u contact opnemen met ons bestuurslid Trudie Masteling.

Spellen kaarten gezocht.

Wie weet er nog aan nieuwe spellen kaarten te komen voor het klaverjassen. De huidige kaarten worden oud. Misschien heeft iemand nog een kast vol of weet een sponsor. Liefst geplastificeerd, dan gaan ze langer mee. Graag in leveren bij het Ahoj op woensdagmiddag.

Verdere activiteiten:

- Voor de Kerst is op 9 december een Kerststuk gemaakt onder leiding van onze voorzitter Ilonka Blom en Linda Kruijer.

- Op 31 oktober werd er een workshop "Veiligheid in en rond het huis" gehouden, die werd gegeven door het Rode Kruis.

- De Kerstmaaltijd is woensdagmiddag 13 december gehouden. De Klankentappers verzorgden de muziek.

Mocht u nog vragen of ideeën hebben, dan horen wij dit graag.

U kunt mailen naar afdtuitjenhornkbo@gmail.com maar voor degene die niet zo van het mailen is, mag er ook een briefje in de Graag Gedaan box die in de hal van het Sint Jozefpark staat. Onze nieuwe penningmeester Trudie Masteling zal er dan voor zorgen dat uw idee bij de vergadering terecht komt.

Lid worden van onze Seniorenvereniging/KBO. Doen! Het lidmaatschap kost u maar 25 euro per jaar.

Verder info op onze website: http://kbo-tuitjenhorn.jouwweb.nl

Tel. Secretaris Willem Tesselaar, 0226-394094

Onze activiteiten zijn:

Klaverjasdrive voor prijzen: 2 x jaarlijks, voorjaar en najaar

Koffie ochtend met Tuitjenhorner kermis

Kerst met optredens en Kerstdiner

Klaverjassen van begin september tot half mei, elke woensdagmiddag in het Ahoj.

Algemene Ledenvergadering  met optreden

Uitjes die georganiseerd worden en voorlichtingsbijeenkomsten, daarover ontvangt u informatie bij het KBO-PCOB magazine of via deze website.

Voor overige info afdtuitjenhornkbo@gmail.com

Onderstaande foto is gemaakt tijdens de jaarvergadering  van 1-9-2021.

Maak jouw eigen website met JouwWeb